Dr Goran Lažetić

Psihijatar

Autor više knjiga i priručnika iz oblasti bolesti zavisnosti i zdravog stila života

Neka interesovanja?

Subscribe!

Primite nove tekstove putem e mail-a. Upišite e mail adresu ukoliko želite da se prijavite putem FeedBurner!

субота, 25. јул 2015.

Biti svoj i imati cilj

Nisam došao ovde
da bih hranio golubove
sa klupe nekog parka,
skrivajući pogled od svakog
ko pred mene stane,
čekajući vreme
koje treba tek da dođe,
ne ubrzavši ni jednom
otkucaje svoga srca.



Niti sam došao
da berem ljubičice
u rano proleće,
i zaljubljeno tumaram
ispod njenog prozora,
čupajući latice ubranog cveća
ne bih li saznao
da li me voli.
Ja sam došao
da stvorim mnogo ...
I da postanem "veliki čovek"!
(1996.)

slike iz nasih zivota


U životu svakog čoveka izuzetno su bitni jasno definisani ciljevi, i spremnost da se uloži velika energija kako bi se oni ostvarili.

Većina osoba ima opšte, površne i sebi nejasne ciljeve, gde se samo rasipa uzalud energija, i na kraju slede "problemi", a neki, uopšte i nemaju ciljeve. I sam Ajnstajn je govorio, "ako hoćeš srećan život veži ga za neki jasan cilj".

Inače čovek bez cilja je nezadovoljan čovek, a svako nezadovoljstvo u bolest vodi....